دست نوشته های من

آموزش همه چی

دست نوشته های من

آموزش همه چی

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۰

سایت جدید !

سلام ... از این به بعد سوالات رو توی این سایت می زارم ... در مورد سایتم هر نظری داشتید بگید ... :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
رضا شیری

نظرات  (۴)

سلام رضا جان
بد نیست ولی خیلی جای بهتر شدن داره
فقط یه نکته خواستم بگم
سعی کن روی سی اس اس بیشتر کار کنی و اینکه تو صفحه اصلی یه فونت برا دانلود گزاشتی
همین فونتو میتونی با سی اس اس لود کنی و نیازی به بودن روی سیستم کاربر هم نیست
موفق باشی ;-)
پاسخ:
سلام
ممنون از این که نظر دادی !
منم این کارو کردم با css3 ولی فونت رو هم کزاشتم که باشه حالا برا قشنکی!
موفق باشی همجنین :)

اینطور که شما سی اس استو نوشتی حتما باید رو سیستم کاربر باشه
یه سرچ کن @font-face
میتونی یه فونت رو هاستت داشته باشی و از رو اون لود کنی که نیاز نباشه کاربر رو سیستم داشته باشه
درضمن سعی کن از بیش یک فونت بنویسی که اگه کاربر یکیشو نداشت مشکل پیش نیاد(با کاما میتونی جداشون کنی)
سعی کن بیشتر سوالای تالیفی بزاری که جایی نیست
این سوالات که الان هست (حتی تالیفی هاش) به راحتی رو نت پیدا میشن
پیروز باشی
پاسخ:
منم از همین استفاده کرده بودم ... مثل اینکه در حال انتقال به سایت جدید این جا افتاده ... الآن درست شد .

در مورد سوالای تالیفی هم سعیمو می کنم ولی خوب خیلی سوالا تو نت هست ... هر سوال تالیفی ای هم مطمئنن شبیهش تو نت هست ...

بعد یه چیزی الآن داری سوال 7 رو حل می کنی؟ من کدش رو زدم ولی خیلی به جوابم مطمئن نیستم ، اگه فک می کنی جوابت درسته اینجا توضیح بده (من با دوتا دنباله بازگشتی حلش کردم)
سلام
خیلی خوب ساخته بودی
سی ام اس براش نوشتی؟
چیز کن
یه بخشی بزار برا گفت وگو وراهنمایی رو سوالا 
که ملت بیان توش راهنمایی یا جواب بزارن
یاهرکی تو فهمیدن صورت سوال مشکل داره ازبقیه بپرسه
منظورم این نیس که یه انجمن جداگانه بزنی
توخود هر سوال باشه
بعد
ارسال تشریحی جواب هم باشه
یعنی همه بتونن راه حلاشون بزارن که بقیه با راه حل های مختلف اشنا بشن
کلن تئوریاهم کوتاه پاسخن
میتونی سوالای باپاسخ تشریحی بزاری 
اینطوری که بچا پاسخ تشریحی بنویسن
بعد مصححا بشون نمره بدن
مصححا هم کاربرای خوب سایتن
ینی به اوناییکه بیشتر حل میکنن درجه بدی
بعدحق داشته باشن
جواب بزارن
ازمون های مدت دار بگیرن
و...
ممنون

پاسخ:
سلام ...
نظر لطفتون هستش ;)

سی ام اس که نمی شه گفت ... ولی خوب یه پنل مدیریتی درست کردم براش :)

ممنون بابت ایده هایی که گفتین ... همه ی اینا که گفتین توی برنامه هست ... انشاالله تا 1 ماه دیگه همشون به سایت اضافه میشه :))

ممنون و موفق باشید :))
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۸ علیرضا محمودی
حالا که سایت کاربرا زیادی پیدا کرده نمیشه زود تر این کانتست ها رو را بندازین ؟ :-< 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی