دست نوشته های من

آموزش همه چی

دست نوشته های من

آموزش همه چی

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۶

تمرین برنامه نویسی(شماره 3)

اینم سوال سوم ... چرا کسی حل نمی کنه ؟!(یه چی بگین حداقل!! :D)

طراح (پراجکت اویلر) ! (امیدوارم درست ترجمه کنم !! :P)


با استفاده از 32 مربع واحد می توان دو مربع تو خالی (حفره دار!!) به صورت شکل زیر ساخت :




با در دست داشتن 100 مربع واحد هم می توان 41 مربع توخالی درست کرد (البته نه این که دقیقا از 100 تا استفاده کنیم!) حال با در دست داشتن یک ملیون مربع واحد چند مربع تو خالی می توان ساخت ؟

اینم لینک سوال
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
رضا شیری

نظرات  (۵)

 یه چیزی گفتم :د
پاسخ:
آفران ... حالا چرا سوالارو حل نمی کنین ؟ :D
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۴ اسماعیل نادری
همهی حالاتو چک کنیم جواب میده(از لحاظ زمانی)؟
پاسخ:
منظورتو از همه ی حالات نمی فهمم ... همه ی حالات رو از طریق تعداد مربع های واحد نشمار ... از طریق مربع های حفره دار(!) بشماری جواب می ده ... بعدشم چشه قالب به این خوبی؟ ... حالا یه فکری براش می کنم ... :D و بعد هم من که نمی خوام کاسبی راه بندازم اینجا که ... برا دل خودم می نویسم ... پس به اون چیزایی که گفتی احتیاجی نی ... :P :دی
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۵ اسماعیل نادری
سلام آقا من جرفی از کاسبی زدم؟
گفتم اگه میخاین راندمان کارتون بره بالا این کارو بکنبن
اینم جیمیلم
inaderi268@gmail.com
پاسخ:
بهله ... جیمیلتم اینجوری ننویس ... بعدا برات اسپم اومد نگو چرا ! :D
سلام   یه سوال . حل المسایل کتاب داده ساختار ها و مبانی الگوریتم ها وجود داره ایا؟؟؟؟ من چه جوری بفهمم تمرین هاش رو درست حل کردم ؟؟؟ 
 میدونم ربتی نداره ولی خب :)
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۲ اسماعیل نادری
نمی دونم
من می خاستم خصوصی باشن اینا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی