دست نوشته های من

آموزش همه چی

دست نوشته های من

آموزش همه چی

ترجمه سوال : ProjectEuler Problem 4 : Largest palindrome product


به یک عدد گوییم مقلوب کامل اگر از هر دو طرف یک عدد را نشان دهد! (مثلا 1223221) !

بزرگترین عدد مقلوب کامل که می توان آن را به صورت ضرب 2 عدد دورقمی نوشت 9009 = 91 * 99 است !

حال شما بزرگترین عدد مقلوب کامل که می توان آن را به صورت حاصل ضرب 2 عدد 3 رقمی نوشت را بیابید !


کد در ادامه مطلب

کد!

نظرات  (۵)

salam

montazere harekat baadi hastima ;)
پاسخ:
سلام ... !
حرکت ؟؟ :D
کنکور دارمو هیچ معلوم نی ... امید هم بر جوانان عیب نی !! (شعر شد !!)
:))
کمکی بشه کرد در خدمتم !!

آقا سوال 2 من هرجور سابمیت میکنم waمیشه !!
حتی جواب داخل سوال هم سابمیت کردم ولی نشد :)
یک چک میکنید؟

و یک پست هم با مضمون "درباره من" بدید که آشنا شیم باهاتون !!
پاسخ:
کمک ؟؟ از چه لحاظ می تونی کمک کنی ؟؟ (مالی ؟ :D ) دمت گرم البته که به فکر کمک به دیگرانی :D

سوال 2 رو هم چکیدم یه دونه +2 می خواست جواب !! چون f(1) = 2 که حسابش نکرده بودم !! :D (یعنی جواب می شه : 4613732)

درباره من ؟؟؟؟ من هیچی نیستم ، اگه بزنم صفحه خالی میمونه :D

موفق باشی ! :)
آقا من سوال 2 اینجارو میگم ها !!!
http://projectkhayam.fagig.com/index.php
مگه ماله خودتون نیست؟!!

اگر داری پروجکت اویلر رو ادامه میدی... میتونم کمک کنم تندتر پست بذاری

اینجوری میگی ما اعتماد بنفسمون رو از دست میدیم :))
پاسخ:
man ta chand vaght nemitoonam biam net!
motmaenee format khorojit doroste?
yani in: 3 YES
, ...
Baraye komakam age lotf koni az hamoon ghesmat ersal soal , soal befresT khoob mishe!
movaffagh bashi!;-)
bashe, mifrestam (aval word nasb konam, injoori english va persian ghati mishe )
mifrestam hatman


are motmaenam :D
پاسخ:
مرسی !
میشه فایل txt که میفرستی رو بزاری ببینم ؟
چاکریم !

چرا که نه !!!
http://paste.ubuntu.com/1641079/
پاسخ:
اینی که گذاشتی که باز نمی شه !!
ولی اگه کد رو فرستادی باید : شما کد رو نباید بفرستین .. فقط باید جواب های تست کیس های داده شده رو توی TXT بفرستین !
ببخشید که سوال رو ویرایش نکردم ! :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی